Dizajn : .Nikki.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






O knjizi:

Ime: Pakleni život
Mjesto radnje: Syder
Vrijeme radnje: 21. st.

Arhiva:

{1.}{2.}{3.}{4.}{5.}{6.}{7.}{8.}{9.}{10.}{11.}{12.}{13.}{14.}{15.}{16.}{17.}{18.}{19.}{20.}{21.}{22.}{23.}{24.}{25.}{26.}{27.}{28.}{30.}{31.}{29.}

Copyright © 2009.

By: Mary Jane

© Pakleni život



Pakleni život - 21. poglavlje

Mary Jane je gledala zbunjeno u svoju prijateljicu, a ona je njihala Oscara na koljenu, dok je on sretno mahao rukama, mrmljajući i smiješkajući se. Dania ju je, još jednom, pogledala prijetečim pogledom, pa se djevojka nasmiješila, odmahnula glavom i dignula se sa stolice, a ova druga se nasmiješila, pa je pogledala u svoga nečaka i započela se igrati s njim, ali i pazila je na večeru, kako ne bi izgorila.
Djevojka je izašla iz kuhinje i zatvorila je vrata, pa je duboko uzdahnula i pripremala se da ode po Freddija kako bi popričala s njim. Ugledala ga je kako izlazi iz dnevnog boraka i oboje su se zbunjeno pogledali. Mary Jane je spustila pogled. Poželjela je otići, ali znala je da Dania ima pravo i da bi trebala poduzeti nešto. Freddy nije poput njenog bivšeg, nije mu ni do koljena i znala je da ne bi mogao pobjeći od nje kao što je i ovaj drugi učinio, imala je takav osjećaj, a osjećaj ju nikad nije varao. Čvrsto je odlučila popričati s njim o svemu. Trebala je to učiniti sada ili nikad. Podignula je pogled i ugledala Freddija ispred sebe, pa je pomalo poskočila od straha jer ga nije očekivala tako blizu sebi. On se počeo smijati, a ona se nasmiješila.
„Da pogodim...“ –uzvratio je i maknuo joj kovrču sa lica. „Želiš pričati sa mnom?“
„Predpostavljaš ili?“ –upitala ga je nasmiješeno uživajući u njegovom pogledu i dodiru.
„I to, ali više jer sam i ja mislio popričati s tobom.“
U trenutku kad je Mary Jane htjela progovoriti priznati sve što joj je u glavi, oglasilo se zvono. Oboje su se okrenuli prema vratima, pa je Freddy otišao otvoriti, a Mary Jane se vratila natrag u kuhinju. Ušla je pomalo tužno, a Dania se okrenula prema njoj osmijehom i upitnim izrazom lica. Mary Jane je odmahnula glavom i sjela za stol, duboko uzdahnuvši.
Freddy je otvorio vrata i ugledao visokog dečka ispred sebe. Bio je viši za glavu od njega. Pomalo duga crna kosa vijorila je na laganom ljetnom vjetru, a tamne natečene oči gledale su u Freddija. Tamni podočnjaci ispod očiju ocrtavali su izduženo i suho lice.
„Je li Mary Jane kod kuće?“ –upitao ga je.
„Da.“ –odgovorio je Freddy. „Mary!“
„Molim?“ –viknula je provirivši iz kuhinje.
„Za tebe je.“ –pogledao je nasmiješeno u nju i onda se udaljio od vratiju i ušao je u kuhinju.
Mary Jane se približila i otvorila vrata. Šokirano je gledala ispred sebe jer nije mogla vjerovati da se njena bivša ljubav, njen bivši dečko ponovno vratio nakon što ju je povrijedio i napustio, nakon što je odjednom nestao iz njenog života ponašajući se kao da ga nikada nije bilo u njemu.
„Mark...“ –prozborila je šokirano i drhtavim glasom.
„Hej, Mary Jane!“ –uzvratio je Mark. „Ljepša si nego kad sam te ostavio!“
„Ne bi voljela reći istu stvar, a niti ne želim!“ –zakolutala je očima. „Neprepoznatljiv si! Što ti se dogodilo? Da ne znam tvoje oči, vjerojatno te nebi prepoznala.“
„Pa... Izgleda da se stvari mjenjaju jer ti si se proljepšala!“
„Imam razlog da ti zahvalim na komplimentu?“
„Još si ljuta jer sam te napustio?“
„Nakon skoro dvije godine ti postane svejedno!“
„Toliko me nije bilo?“
„Što želiš, Mark? Zašto si me potražio?“ –upitala ga je ljutitim glasom.
„Želim vidjeti dijete!“ –odgovorio je Mark.
„Nema ga!“
„Nema ga? Izgubila si ga? Dala na posvojenje?“
„Ne! Ti ga nemaš jer si ga napustio. Moj sin.... je samo moj, jasno?“
„MJ, imam pravo vidjeti ga! To je moje pravo!“ –proderao se.
„Ne zovi me MJ, kretenu!“ –viknula je i ona. „I ti nemaš nikakvo pravo, jasno?“
Dok su se njih dvoje svađali, Dean i Victor su gledali nogometnu utakmicu, a Dania i Freddy sjedili su u kuhinji. Freddy se igrao s Oscarom dok je Dania, svako toliko, gledala u pečnicu kako večera ne bi izgorila, ali večinu vremena gledala je u njega i promatrala ga upitnim pogledom, a i laganim osmijehom na licu.
„Možeš li me pitati ili?“ –Freddy ju je krajičkom oka pogledao. „Vidim da me pokušavaš već neko vrijeme pitati nešto.“
„I kako si mi ti, Fred?“ –upitala ga je nasmiješeno Dania. „Imaš mi možda nešto za reći?“
„Zar ti nije Mary Jane dovoljno rekla?“
„Kako znaš?“
„Sad si mi rekla!“ –nasmiješio se. „A i predpostavljam! Vi cure si inače govorite sve!“
„Dobro.“ –klimnula je glavom. „Zašto nisi nešto pokušao s njom?“
„Pa...“ –htio je progovoriti, ali prekinula ih je glasna svađa.
Dignuli su se sa stolice i otišli prema kuhinjskom prozoru. Mogli su dobro vidjeti kako se Mary Jane i Mark svađaju, deru jedno na drugog i guraju se.
„Mark?!“ –začudila se.
„Poznaješ ga?“ –Freddy se okrenuo prema njoj.
„To je Oscarov tata!“
Freddy je široko otvorio oči, pogledao je još jednom u njih dvoje i izašao je brzim korakom iz kuhinje. Dania ga je odlučila slijediti kako bi ga zaustavila u slučaju da želi napraviti nešto loše. Iz dnevnog boravka su izašli Dean i Victor, koje je prekinula svađa i dernjava iz vanjskog svijeta.
„Što se događa?“ –upitao je Victor.
„Mark se vratio!“ –odgovorila je Dania preplašeno.
„Molim?!“ –proderao se Dean ljutito.
Otvorio je bjesno vrata, iako ga je djevojka pokušavala umiriti i prisiliti da ne izađe. Dean je izašao, prošao kraj Mary Jane i ljutito udario Marka, koji je od silnog udarca pao na pod, spotaknuvši se niz stepenice. Victor je potrčao prema njemu i maknuo ga sa strane, kako ne bi dalje napadao čovjeka na podu, što je i namjeravao učiniti. Mary Jane je onda bila ta koja je htjela napasti bivšeg dečka, ali ju je Freddy zaustavio.
„Pusti me!“ –otimala mu se.
„Smiri se!“ –ponavljao je.
„Želi mi oduzeti dijete, Freddy!“-viknula je. „Pusti me!“
„Pokušaj se smiriti!“ –rekao joj je. „Dania, pridrži ju!“
„U redu!“ –rekla je i uhvatila Mary Jane ne dopuštajući da se odmakne od nje.
Freddy se spustio niz stepenice odlazeći prema Marku, koji se pokušavao još, podignuti sa poda jer je bio mršav i krhk.
„Freddy, nemoj!“ –proderao se Victor dok je držao Deana.
„Pusti me, Victor!“ –govorio je Dean.
„Freddy!“
On nije poslušao i nastavio je prema Marku dok su mu se prijatelji derali neka se vrati. Stao je ispred njega i pogledao ga je od glave do pete odmahnuvši glavom.
„Slušaj...“ –započeo je. „Ne ću ti napraviti ništa, ali moraš otići! Najrađe bi te udario, ali već dosta vremena nisi dio njenog života, pa odlazi! Dean će te ubiti od batina, pa je najbolje da nestaneš, ali neću ga još dugo zadržavati!“
Freddy ga je ozbiljno gledao, a Mark ga je odmjeravao, nakon čega je pogledao u Mary Jane koja je ludila i ljutila se. Krajičkom oka je pogledao u Freddija, pa se okrenuo i polako udaljio.
Dečko se vratio kod prijatelje i ušli su u kući.
Promatrali su Mary Jane kako hoda čivčano po dnevnog boravku. Bili su tihi i nisu željeli ništa reći jer su primjetili koliko je živčana i tužna. Razmišljala je o Markovom dolasku. Znala je da mu nesmije dopustiti da se približi njenom malenom sinu.
„Prestani tako hodati.“ –rekla je Dania. „I mene činiš nervoznom!“
„Kako da se smirim?!“ –živčano se zaustavila i okrenula prema njoj. „Ne znam kako se može odjednom pojaviti i tražiti da mu pokažem Oscara!“
„Morali ste me pustiti da ga prebijem do kraja!“ –uzvratio je Dean. „Sanjam ovaj trenutak otkad je nestao, a vi ste me zaustavili!“
„Pa kad nisi razmišljao!“ –dodala je Dania. „Skoro si fa razbio! Nisi vidio kakav je?! Kost i koža!“
„Boli me briga! Zaslužuje to!“
„Prestanite se prepirati!“ –Victor je povisio ton glasa. „Dania, shvatila bi da si muško. Dean, nisi ga smio udariti, ali nema veze! Što je učinjeno, učinjeno je!“
„Što ću napraviti?!“ –uzdahnula je Mary Jane. „Moram... Moram poduzeti nešto da mi ga ne ukrade!“
„Pokušaj se smiriti, MJ!“ –rekao je Freddy.
„Ne zovi me tako!“ –proderala se i ošamarila ga. „On... On me tako nazivao! Samo... Pustite me na miru!“


31.05.2009. u 10:58

|...klikneš ovo...(12) | ...pa ostaviš komentar... | ...ako imaš šta pametno reć... |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.