Dizajn : .Nikki.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv






O knjizi:

Ime: Pakleni život
Mjesto radnje: Syder
Vrijeme radnje: 21. st.

Arhiva:

{1.}{2.}{3.}{4.}{5.}{6.}{7.}{8.}{9.}{10.}{11.}{12.}{13.}{14.}{15.}{16.}{17.}{18.}{19.}{20.}{21.}{22.}{23.}{24.}{25.}{26.}{27.}{28.}{30.}{31.}{29.}

Copyright © 2009.

By: Mary Jane

© Pakleni život



Pakleni život - 20. poglavlje

Mary Jane je otvorila oči i shvatila da Freddija nema kraj nje, pa je predpostavila da je otišao ili u svoju sobu ili se spustio na prizemlju. Dignula se sa kreveta. Oscar je još spavao, pa je iskoristila priliku da se istuširat. Dok se tuširala, razmišljala je o večer prije i o onome što se dogodilo s Freddijem i njom. Znala je da je to željela s njim, ali nije znala kako bi se mogla ponašati prema njemu kad ga vidi. Bilo joj je malo neugodno jer je on ipak dečko s kojim živi i prijatelj, s posla, njenog vrata. Duboko je uzdahnula i izašla iz kade, pa se obukla i otišla provjeriti kako je Oscar. Dječačić ju je promatrao nasmiješeno, a i ona se njemu nasmiješila.
„Hej, ljepotane!“ –dignula ga je iz kolica i poljubila ga.
Izašli su iz sobe i spustili se niz stepenice. Glasovi iz dnevnog boravka su bili sve jači, pa je spustila Oscara na pod, koji je polako, teturajići se, odlazio prema dnevnom boravku. Gledala je u njega i pazila da ne padne i ozlijedi se. Ušli su i Mary Jane je ugledala Freddija s roditeljima. Freddijevi i njeni pogledi su se susreli. Oboje su bili pomalo sramežljivi, pa oni trenutci nisu predugo potrajali. Bilo im je neugodno zbog onoga što se dogodilo među njima.
Freddy je imao isto mišljenje kao i ona. Ipak je Mary Jane sestra njegovom prijatelja s kojim živi, pa nije znao kako bi se ukučani, a i on, mogli ponijeti. Oscar mu se približio, pa ga je podignuo sa poda i stavio na nogu, lagano ga ljuljuškajući. Krajičkom oka je gledao u Mary Jane, a ona je i njega. Nitko od njih dvoje nije znao što reći niti započeti priču.
„Kako si, Mary Jane?“ –upitala ju je Rene. „Bolje nego jučer!“
„Jesam... Naspavala sam se dovoljno!“ –odgovorila je.
„Freddy nam je ispričao što se dogodilo!“ –rekao je Carl.
„Vidiš zašto ne volim njegove bivše djevojke?“ –dodala je Renč.
„Mama, prekini!“ –uzvratio je.
„Ta - ta!“ –začuli su Oscarov glas.
Freddy i Mary Jabne su pogledali u Oscara, pa jedno u drugog. Oboje su bili zbunjeni, začuđeni i bilo im je neugodno, pogotovo njoj. Podignula je pogled prema njegovim roditeljima, koji su izgledali zbunjeno, neznajući kako je moguće da se to dogodilo i da maleni naziva Freddija ocem.
„Idem po torbu!“ –Mary Jane se u panici dignula i istrčala je iz sobe.
Freddy je gledao za njom, pa je pogledao u Oscara i u svoje roditelje koji su ga gledali zbunjeno.
Mary Jane je hodala gore – dolje po sobi, pomalo živčano, razmišljajući o tome koliko joj je neugodno bilo kad je njen sin nazvao Freddija tatom pred njegovim roditeljima. Normalno da će ga nazvati tatom kad prodove dosta vremena zajedno, ali nije to smio progovoriti pred njegovim roditeljima. Što će pomisliti? Što će pričati uokolo o njoj? Pomislila je da bi možda mogli misliti kako mu želi uvaliti tuđe dijete, a to nije željela.
„Spremna?“ –Freddy je otvorio vrata sobe.,
„Sigurno je u redu što danas odlazimo, a ne sutra?“ –okrenula se prema njemu.
„Da.“ –rekao je. „Uostalom, ja sutra moram raditi, pa idemo i zbog mene. William još nije sposoban za rad!“
Klimnula je glavom, podignula je torbu sa poda i kreula prema izlazu, ali ju je on zaustavio i uzeo joj je torbu. Nasmiješili su se jedno drugome, pa su izašli iz sobe. U tišini su sišli niz stepenice i spustili se na prizemlje gdje su ih čekali njegovi roditelji, a Rene je držala Oscara u naručje. Mary Jane im sepribližila i uzela je sina.
„Svratite još jednom, ali nemojte čekati toliko vremena.“ –rekla je Rene.
„Javite se kad dođete kod kuće.“ –Carl je otvorio vrata.
„Naravno da ćemo navratiti opet.“ –pogledao ih je Freddy. „I nazvat ćemo vas kad dođemo!“
„Hvala vam na svemu!“ –rekla je Mary Jane.
„Nema na čemu.“ –nasmiješila se Rene. „Bilo nam je drago što si svratila i ti!“
„I meni!“
Freddy i Mary Jane su ih pozdravili i izašli iz kuće, pa su laganim, hodom, u tišini, odlazili prema automobilu. Krajičkom oka su gledali jedno u drugoga, ali nepoznata sila ih je kočila da progovore nešto. Mary Jane se okrenula prema Rene i Carlu dok je Freddy stavljao putne torbe u autu. Oscar je pozdravljao Freddijeve roditelje, koji su im magali nasmiješeno. Djevojka se smiješkala i ona im je, također, mahula. Freddy je stao kraj nje i rekao joj da je vrijeme da krenu, pa su ih pozdravili i sjeli u auto.
Djevojci je bilo pomalo žao što je provela premalo vremena u gradu, a njegovi roditelji su joj se jako svidjeli jer su bili simpatični i dobri prema njoj.

Satima su njih dvoje šutili, tj. cijelim putem. Pričali bi svako toliko o tome kako bi se mogli zaustaviti za ručak ili na pauzu, ali ni tada nisu pretjerano razgovarali. Neugodnost je prevladala nad njima, pa su pokušavali što manje doći do one teme.
Freddy je parkirao auto ispred kuće. Mary Jane je gledala u kuću, u kojoj je živjela otkad se radila. Osjetila je olakšanje jer je bila sretna što se vratila kod kuće jer su joj ukučani nedostajali, ali bilo joj je žao što neće više provoditi više vremena, na samo, s Freddijem.
Prekinuo ju je udarac grepeka, pa se okrenula i vidjela kako Freddy drži putne torbe i gleda u nju. Izašla je iz auta i uzela Oscara sa sjedalice. Laganim hodom su odlazili prema ulaznim vratima. Popeli su se stepenicamna prema ulazu i otvorili vrata.
„Doma smo!“ –viknula je Mary Jane.
„Hvala, hvala!“ –začula je Victorov glas i trčanje.
Ugledala je Victora kako trči prema njoj, a ona je u stranu napravila korak u nazad pokušavajući se sakriti iza Freddija, koji se smiješkao. Victor ju je zagrlio i podignuo s poda, pa ju je spustio i poljubio Oscara.
„Nemaš pojma kako sam sretan što si se vratila!“ –rekao je.
„Ne možeš se žaliti na moju hranu, jasno?“ –Dania je izlazila iz kuhinje.
„Meni se njena hrana sviđala!“ –dodao je Dean izlazivši za njom.
„Ne kažem da je meni bila loša.“ –nastavio je Victor. „Ali Mary Janina kuhinja je puno bolja!“
„I šta imamo za večeru?“ –upitao je Freddy.
„Kad sam već kod kuće, ću ja napraviti nešto!“ –pogledala je u Victora, a on se nasmiješio. „Ali Dania će mi pomagati. Deean i Victor, vi ćete ići po salatu, meso i krumpir, jasno?“
„Nema problema!“ –klimnuo je glavom Dean.
„Sve ću napraviti da dobro jedem!“ –nadodao je Victor.
Mary Jane se nasmiješila, odmahnula je glavom i otišla prema stepenicama, pa se polako penjala dok je Freddy godao za njom pošto joe nosio njenu torbu.
Djevojka je otvorila vrata sobe i zakoračila je u nju. Osjetila je miris kojeg je mirisala prije nego je izašla iz nje i otišla u Freddijev rodni grad. Freddy je spustio torbu na pod. Okrenula se prema njemu i nasmiješila mu se, a on je njoj namignuo i izašao je iz sobe.
Djevojka je spustila Oscara u krevetić i dala mu je igračku kako bi se zabavljao prije nego zaspe. Duboko je uzdahnula i legla na krevet, pitala se što treba učiniti s Freddijem i s njihovom zajedničkom noći, a kako će Dean reagirati ako se slučajno dogodi još nešto među njima.
Bilo je vrijeme za kuhanje večere, pa je djevojka stavila meso i krumpir u rernu, sjela je za stol i čitala novine dok se Oscar igrao u boksu za dijecu.
„Evo tebe!“ –Dania je nasmiješeno ušla u kuhinju, podignula je Oscara i sjela kraj nje.
„Pa rekla sam ti da sam ovdje.“ –uzvratila je Mary Jane. „Ali bila si zaokupljena Deanom!“
„Oprosti, oprosti. Sada dečki gledaju sport, pa mi cure ne možemo više biti s njima!“
„Oh, shvaćam! I onda si se sjetila doći kod mene kad sam završila s večerom?“
„Pa... tako nešto!“ –namignula joj je, a ona se nasmiješila. „I, draga moja, kako je bilo?“
„Dobro.“ –odgovorila je.
„Dobro? Samo to?“
„Pa što bi drugo da ti kažem?“
„Hoću detalje, curo, detalje! Kako je bilo? Gdje ste bilo? Što ste radili?“
„Bilo je odlično. Rene i Carl, njegovi roditelji, su odlični, a i sestra koliko sam ju mogla upoznati. Grad je prekrasan. Bila sam samo preko noći jer smo izašli vani, a danas smo krenuli doma!“
„I...? Kako je bilo vani? Gdje ste bili?“
„U Irish pubu. Bilo je odlično sve dok...“
„Dok?“
„S nama je bila njegova bivša i očito joj je previše smetalo, pa je rekla stvar koja me jako dirnula. Pitala ga je kako mu ne smeta čuvati tuđe dijete! To me povrijedilo previše i... Mislila sam da ima pravo! Bila sam toliko tužna i ljuta da sam htjela Freddija udaljiti od sebe!“
„Nisi valjda?“
„Upravo sam ti rekla da sam htjela, ali on nije želio!“
Začule su korake, pa su zađutile i pogledale prema vratima. Unutra je ušao Freddy, koji je pogledao u Mary Jane, nasmiješio joj se nježno, kao i ona njemu, a Dania ih je oboje pozorno promatrala. Dečko se približio frižideru, izvadio je bocu vode i stavio je u čašu, pa je krenuo prema izlazi, ali je ponovno pogledao u djevojku i izašao vani.
„Poznajem ove poglede!“ –Dania se, nacerivši, okrenula prema njoj.
„Koje poglede?“ –upitala je Mary Jane nasmijehnuvši se.
„Imali ste nešto, jelda? Daj, molim te, reci!“
„U redu... Imali smo! Rekla sam mu da ovo nije moj život i da se nije njegova zadača brinuti se za Oscara, ali rekao je da se želi brinuti i za njega i za mene! Poljubio me... i spavali smo...“
„Molim?!“ –uzviknula je, „Svaka čast, Mary Jane! Sada ste skupa?“
„Ne...“ –odmahnula je glavom. „Oboje se... izbjegavamo recimo!“
„Zašto?!“
„Meni je neugodno, Dania! Freddy je prijatelj moga brata i... bojim se!“
„Ma čega? Pa Dean zna da je on dobar dečko. Ne bi napravio nikakvu glupost protiv toga!“
„Predpostavljam, ali nakon Marka... Bojim se veze, bojim se ponovno biti povrijeđena!“
„I misliš da je Freddy kao Mark i da bi te mogao povrijediti?!“
„Ne!“
„E pa onda se ne glupiraj, izlazi iz ove glupe kuhinje i idi popričati s njim!“ –ljutito ju je pogledala prijateljica.


30.05.2009. u 00:00

|...klikneš ovo...(8) | ...pa ostaviš komentar... | ...ako imaš šta pametno reć... |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.